loading...
فانی فان | مدل آرایش 2014 | مدل مانتو 93 | مدل لباس 2014
! ra/\\/\\in ! بازدید : 1007 1391/11/21 نظرات (0)

 بیوگرافی و مصاحبه با ویدا جوان بازیگر سریال زمانه + عکس

ویدا جوان: بازیگر سریال زمانه او سابقه بازی در فیلم سینمایی نیش و زنبور را نیز دارد.

ویدا جوان، بازیگر نقش نگار در سریال زمانه در گفتگو با خبرنگار حوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص انتخاب خود برای ایفای این نقش گفت: من از طریق برنامه ریز تله فیلم یک خواب کوچولو که در آن ایفاگر نقش اصلی داستان بودم، به حسن فتحی معرفی شدم که پس از تست از بین چند نفر، برای ایفاگری در این سریال انتخاب شدم.

وی در خصوص نقش خود اظهار داشت: نگار خیلی با شخصیت اصلی خودم تفاوت داشت زیرا این کاراکتر دارای یک شیطنت خاصی است که من تا به حال این ویژگی را در خودم پیدا نکرده بودم.

وی در این باره تصریح کرد: نگار دارای شخصیت رک و واقع بین است و در حالی که کودک است و در طی قصه در این خانواده رشد می کند و خیلی راحت حرف خود را می زند.

“جوان” کار با حسن فتحی را اینگونه بیان کرد: کار در سریال زمانه برایم جالب بود و از همه مهمتر این بود که به کار با فتحی علاقه مند بودم چرا که او علاوه بر کارگردانی یک آموزگار خوب است.

وی تصریح کرد: کار در این سریال برای من بسیار خوب بود و در طی این مدت به غیر از زمینه بازیگری، خیلی چیزها از زندگی فرا گرفتم.

“جوان” تاکید کرد: کار در سریال زمانه برای من سختی نداشت و حتی سختی های آن برایم شیرین و جذاب بود چرا که من مشتاق و عاشق بازیگری هستم و از هر لحظه کار در این سریال نکات جدیدی یاد گرفتم.

وی در خصوص رضایت خود از ایفاگریش در این سریال گفت: چون من تجربه کمی در بازیگری داشتم: زمانه تجربه جدیدی برایم بود و از بازی خود در سکانس های اول، رضایت ندارم.

وی در مورد تاثیر نقش خود در ادامه قصه گفت: نگار یکی از نقش های اصلی و موثر در ادامه روند داستان زمانه است.

وی در خصوص استقبال مخاطب از سریال زمانه عنوان کرد: چون چهره من با آنچه در تصویر دیده می شود بسیار متفاوت است یعنی در تصویر چهره ام بسیار تغییر می کند؛ بنابراین شاهد بازخورد مردم در محیط های بیرون نبودم.

وی تصریح کرد: ولی بازخورد آن در بین دوستان و آشنایان بسیار خوب بوده و نقش “نگار” را بسیار دوست داشتند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4383
  • کل نظرات : 182
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 329
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 3,065
  • باردید دیروز : 225
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 11,747
  • بازدید ماه : 11,747
  • بازدید سال : 75,745
  • بازدید کلی : 9,247,962