loading...
فانی فان | مدل آرایش 2014 | مدل مانتو 93 | مدل لباس 2014
! ra/\\/\\in ! بازدید : 692 1391/09/06 نظرات (0)

اس ام اس و جملات تنهایی مرداد ۹۱

 

اس ام اس و جملات تنهایی مرداد 91 - www.TakPayamak.com

 

هزار کلمه بر جای خالی ات ریختم اما پر نشد ، به گمانم از جنس بی نهایتی . . .

 

 

 

 

 

 

انقدر از تنهایی نترس ، تو تنهایی وارد این دنیا شدی . . .

 

 

 

 

 

 

در نهان ، به آنانی دل میبندیم که دوستمان ندارند ! و در آشکارا از آنانی که دوستمان دارند غافلیم . . .
شاید این است دلیل تنهایی ما
“ دکتر علی شریعتی ”

 

 

 

 

 

 

آنگاه که تنهایی تو را می آزارد ، به خاطر بیاور که خدا بهترین های دنیا را تنها آفریده !

 

 

 

 

 

 

شاید آن روز که رفتم یاد تنهایی کنی / من همان تنهایی ام ، یادت نره یادم کنی . . .

 

 

 

 

 

 

تنهایی را باید با خط بریل می نوشتند !
شنیدنش کافی نیست ، باید لمسش کرد . . .

 

 

 

 

 

 

نیستی همنفسم سهم دلم بی کسیه
تنهایی پر از غم و حسرت و دلواپسیه
بی تو این زنده بودن زندگی محسوب نمیشه
زخم رو قلب شکسته ام تا ابد خوب نمیشه

 

 

 

 

 

 

تنهایی را ترجیح میدهم ، به تن هایی که روحشان با دیگریست . . .

 

 

 

 

 

 

تنهاییم عمیق است ، دیگر دست هیچکس به آن نمی رسد که بخواهد از تنهایی درم آورد . . .

 

 

 

 

 

 

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند طلب عشق ز هر بی سر و پایی نکنیم . . .

 

 

 

 

 

 

دیرگاهیست که تنها شده ام / قصه غربت صحرا شده ام
وسعت درد فقط سهم من است / باز هم قسمت غم ها شده ام

 

 

 

 

 

 

برای تو
برای چشمهایت
برای من
برای دردهایم
برای ما
برای این همه تنهایی
ای کاش خدا کاری کند . . .

 

 

 

 

 

 

تنهایی گاهی وقتا تقدیر ما نیست ، ترجیح ماست . . .

 

 

 

 

 

 

دنیا ! نخواستیم یار بی وفا ، تنهایی بهتر
درد تنهایی نخواستیم شفا ، تنهایی بهتر
یک عمر در پی یار باوفا ، با وفا بودیم
اما ندیدیم به غیر از جفا ، تنهایی بهتر . . .

 

 

 

 

 

 

تحمل “ تنهایی ” بهتر از گدایی محبت است . . .

 

 

 

 

 

 

تنهایی را دوست دارم زیرا تجربه کردم !
تنهایی را دوست دارم زیرا که خداوند هم تنهاست !
تنهایی را دوست دارم زیرا انتظار کشیدنم را پنهان خواهد کرد . . .

 

 

 

 

 

 

تو از دردی که افتادست بر جانم چه می دانی ؟
دلم تنها تو را دارد ولی با او نمی مانی
تمام سعی تو کتمان عشقت بود در حالی
که از چشمان مستت خوانده بودم راز پنهانی

 

 

 

 

 

 

تنهایی حس بهتریه ؛ نسبت به زمانی که کسی توو زندگیت باشه ، ولی باز احساس کنی تنهایی . . .

 

 

 

 

 

 

ماهیگیر دلش سوخت
این بار ماهی قلاب را رها نمیکرد !!!
” چقدر تنهاست ”

 

 

 

 

 

 

تو رفته ای و من در تنهایی عین خیالمم نیست !
حالا باز هم بگو دروغ گفتن بلد نیستی . . .

 

 

 

 

 

 

وقتی بهت خیانت میکنن تنهایی از همه چی بهتره . . .

 

 

 

 

 

 

تو تنها باش و من تنهای تنها /  که دارم وقت تنهایی سخن ها
نگاه عاشقم تا آسمانهاست / مرا تا عرش اعلا نردبان هاست
نماز خلوتم را صد قنوت است / کلام شعر تنهایی سکوت است . . .

 

 

 

 

 

 

اکنون دوستی را پیدا نکرده ام که به اندازه ” تنهایی ” شایسته رفاقت باشد . . .
( تورو )

 

 

 

 

 

 

دیواری ساخته ام از جنس غرور با بافته ای از باورهایم تا در روزهای تنهایی و دلتنگی به آن تکیه کنم . . .

 

تک پیامک

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4383
  • کل نظرات : 182
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 240
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 2,862
  • باردید دیروز : 225
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 11,544
  • بازدید ماه : 11,544
  • بازدید سال : 75,542
  • بازدید کلی : 9,247,759