loading...
فانی فان | مدل آرایش 2014 | مدل مانتو 93 | مدل لباس 2014
! ra/\\/\\in ! بازدید : 881 1391/11/15 نظرات (1)

عکس هایی دیدنی از سریال به من دروغ بگو

http://up.funyfun.ir/images/khareji/be_1_FunyFun.ir.jpg

 

 

نام سریال:به من دروغ بگو
کشور : کره جنوبی
ژانر:کمدی/عاشقانه
خلاصه داستان به من دروغ بگو :
سریال در مورد دختر (گونگ اه جونگ ) ۲۷ -۲۸ ساله ای است که نزدیک ترین دوستش (سوران) با عشق اول او ازدواج کرده گونگ اه جونگ به خاطر همین اتفاق دیگه نتوانست عاشق بشه تا اینکه یک روز دوست گذشته خودش و عشق اولش که با هم ازدواج کرده بودند را می بینه و از روی حسادت به آنها می گه با رئیس هتل جهان (هیون کی جون ) ازدواج کرده و شایعه همه جا پر می شه رئیس هتل جهان (هیون کی جون ) هم به خاطر اتفاقاتی که می فته مجبور میشه به دروغ بگه گونگ اه جونگ همسرش است و … .

سریال به من دروغ بگو

 

عکس هایی از سریال به من دروغ بگو

سریال به من دروغ بگو

عکس هایی از سریال به من دروغ بگو

سریال به من دروغ بگو

عکس هایی از سریال به من دروغ بگو

سریال به من دروغ بگو

عکس هایی از سریال به من دروغ بگو

سریال به من دروغ بگو

عکس هایی از سریال به من دروغ بگو

سریال به من دروغ بگو

عکس هایی از سریال به من دروغ بگو

سریال به من دروغ بگو

عکس هایی از سریال به من دروغ بگو

سریال به من دروغ بگو

عکس هایی از سریال به من دروغ بگو

سریال به من دروغ بگو

عکس هایی از سریال به من دروغ بگو

سریال به من دروغ بگو

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بابک در تاریخ 1393/03/15 و 12:51 دقیقه ارسال شده است

وبلاگ زیبا و قشنگی داری این سریال به من دروغ بگو رو من خیییییییییییییییییلی دوست دارم .

به وبلاگ من هم بیا و نظر بده .

اسم وب من :http://babakpic.blogfa.com/- بابک محمدی - عشق من عکس کره ای


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4383
  • کل نظرات : 182
  • افراد آنلاین : 61
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 298
  • آی پی دیروز : 160
  • بازدید امروز : 602
  • باردید دیروز : 6,063
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 7,401
  • بازدید ماه : 7,401
  • بازدید سال : 71,399
  • بازدید کلی : 9,243,616