loading...
فانی فان | مدل آرایش 2014 | مدل مانتو 93 | مدل لباس 2014
! ra/\\/\\in ! بازدید : 451 1392/03/04 نظرات (0)

جدیدترین اس ام اس های رمانتیک و عاشقانه 2 خرداد ماه 1392

اس ام اس، پیامک و جملات عاشقانه جدید

بیا تا بریزیم…
تو استکانی چای برای من
من زندگی ام را به پای تو

.

.

.

حرفایت شبیه برف اند!
از آن برف های بی موقع که
نزدیک بهار می بارد و فقط،
جان شکوفه های درختان را می گیرد!

.

.

.
دنبــــــــــــالِ شاعــــــــــر شعـــــــــــــرهای من نگـــرد
تمــــــــام حرف هایــــــــم
رو نوشتِ توســــــت…!

.

.

.

اگر بیـــایی
این خـــون ِ دل، خــوردنـــها را
تـــلافی نمیـــکنم…
آنقـــــدر عاشــــقت میکنـــــم
که دیــگر نتــــوانـــی
هــــرگــز بــــروی…

.

.

.

بـایـد حـواسـم را بـیـشتـر جـمـع کـنـم
آن قـدر جـاذبـه داری
کـه تـا بـنـد افکارم را شـل مـی کـنم
تـنـهایم مـی گـذارنـد
دور تـو جـمـع مـی شـونـد!

.

.

.

جَهنــــَـمی بـپــــا میـــکنـد
دِلـــــَـم
وَقـــــتی
شــــِـــعری بیــــــایَد و
تــــو
میــــــانِ آن نَبــــاشــــی

.

.

.
از تو چه میگذرد در خیالم
که این چنین
قلم و کاغذ بی تابی میکنند …

.

.

.

برای یک ثانیه عاشقم باش،
من باتری ساعتم را در می آورم!

.

.

.
طـــوفـــانــی ام مـی کــنـی
بـــا چـشمـهـایـی کـه
آرام تـــر از آرامـش اســت!

.

.

.
شاید تو
از شعرهای من چیزی نفهمی
اما…
شعرهای من…
خیلی خوب تو را می فهمند …

.

.

.

این سکوت سنگین تو سر به سرم مى گذارد …
ادامه اش بدهى، عاشق تر مى شوم !

.

.

.

همین چند روز پیش فکر می کردم!
می توانم عاشق کسی شبیه تو شوم!
از همین چند روز پیش…
هیچ کس!
شبیه تو نیست…

.

.

.
در خواب هم راحتم نمی گذاری،
بی خبر می آیی، صدایم می کنی …
تا چشم باز میکنم، باز نیستی!

.

.

.
بیداری
تلخ ترین تراژدی ست
وقتی
تو را
در خواب دارم …

.

.

.

خیال من…
گنجشک کوچکیست که به حیاط نگاهت عادت دارد
به طمع دانه های محبتی که هر روز میپاشی

.

.

.

عشق یعنی آنجا که دهانها جسارت گفتن ندارند
قلب ها می زنند زیر آواز!

.

.

.
حواس من همیشه جمع بود
جمع تو
و این را معلم ریاضی نمیدانست
و مرا مردود میکرد!

.

.

.

اگر دل بستی، محکم نبند…
چون او میرود و تو میمانی ویک ‘گره ی کور’…

.

.

.

هرچیزی زمانی دارد ..
نفسم هم که باشی دیر برسی من رفته ام …!!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4383
  • کل نظرات : 182
  • افراد آنلاین : 260
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 548
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 4,329
  • باردید دیروز : 225
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 13,011
  • بازدید ماه : 13,011
  • بازدید سال : 77,009
  • بازدید کلی : 9,249,226