loading...
فانی فان | مدل آرایش 2014 | مدل مانتو 93 | مدل لباس 2014
! ra/\\/\\in ! بازدید : 586 1391/09/06 نظرات (0)

اس ام اس های جدید با موضوع تنهایی

 

اس ام اس های جدید با موضوع تنهایی - www.TakPayamak.com

 

دست به صورتم نزن !
می ترسم بیفتد . . .
نقاب خندانی که بر چهره دارم! و بعد . . .
سیل اشک هایم تو را با خود ببرد . . .
و باز من بمانم و تنهایی . . .

 

 

 

 

 

 

دیگر تنهاییم را با کسی قسمت نخواهم کرد . . .
یک بار قسمت کردم چندین برابر شد !

 

 

 

 

 

 

من به انداز چشمان تو غمگین ماندم و اندازه هر برق نگاهت نگران . . .
تو به اندازه تنهایی من شاد بمان . . .

 

 

 

 

 

 

راز این هستی چیست ؟
ما چرا آمده ایم ؟
کار ما نیست گذر از هستی ، گذر از آدم ها
کار ما شاید پر کردن تنهایی یک دل تنها باشد

 

 

 

 

 

 

حالا که رفته ای پرنده ای آمده است در حوالی همین باغ روبرو هیچ نمی خواهد
فقط می گوید : کو کو . . .

 

 

 

 

 

 

با من بمان ، نه برای اینکه در دنیای بی رحم تنها نباشم ، با من بمان تا در دنیای بی رحم تنهاییم ، تنهاترین باشی . . .

 

 

 

 

 

 

باران حضورت که ببارد ، تنهایی ام خشکسالی اش را تعطیل می کند . . .
به حرمت قطراتی از جنس تو . . .

 

 

 

 

 

 

یادم نرود که :
من تنها هستم . . .
اما تنها من نیستم !

 

 

 

 

 

 

به همان قدر که چشم تو پر از زیبایی است ، بی تو دنیای من ای دوست پر از ” تنهایی ” است . . .

 

 

 

 

 

 

هرچند تنهایی را دوست ندارم ، اما دوست دارم در قلب تو تنهای تنها باشم !

 

 

 

 

 

 

از تنها بودنم راضی نیستم ؛ اما خوشحالم که با خیلی ها نیستم !!!

 

 

 

 

 

 

اینجا نیستی ؟
تو اینجا نیستی ! تنهای تنها ، با سکوتی سخت درگیرم و می دانم ، اگر دیگر نیایی ، در غروبی سرد و غمبار و پر از تردید می میرم !

 

 

 

 

 

 

دیرگاهیست که تنها شده ام / قصه غربت صحرا شده ام
وسعت درد فقط سهم من است / باز هم قسمت غم ها شده ام

 

 

 

 

 

 

مثل آن مسجد بین راهی تنهایم . . .
هر کس هم که می آید مسافر است میشکند . . .
هم نمازش را ، هم عهدش را هم دلم را . . .
و می رود . . .

اس ام اس های جدید تنهایی

 

تک پیامک

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4383
  • کل نظرات : 182
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 392
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 3,182
  • باردید دیروز : 225
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 11,864
  • بازدید ماه : 11,864
  • بازدید سال : 75,862
  • بازدید کلی : 9,248,079