loading...
فانی فان | مدل آرایش 2014 | مدل مانتو 93 | مدل لباس 2014
! ra/\\/\\in ! بازدید : 821 1391/11/14 نظرات (0)

استاتوس های جدید و باحال

http://up.funyfun.ir/images/sms/images_FunyFun.ir.jpg

 

یخچال ما خوبیش اینه که همیشه آب یخ توش هست ، بدیشم اینه که فقط آب یخ توش هست ! :|

 

 

 

 

این خارجی ها با ابداع کلمه lol به جای loud out laugh مثلا خواستن بگن خیلی مبتکریم !
اما قهرمانان ایران زمین با ابداع خخخخخخ به جای ( خیلی خوبه خدایی خیلی خندیدیم خیر ببینی !! )
نقشه دشمنان رو نقش بر آب کردند ! :D

 

 

 

 

آدم باس دلش پاک باشه ، حموم و اینا همه بهونست . . .

یه پیژامه دارم انقدر راحته که وقتی تنم میکنم هر ۵ دیقه یه بار نگا میکنم ببینم پامه یا نه . . .
معاوضه با زمین یا خودرو :D

 

 

 

 

وقتی بتونم ته دیگ سیب زمینی رو با کسی شریک بشم ، می فهمم که عاشق شدم . . . :D

 

 

 

 

پسره با دوستش چت میکرده :
پسره : می‌شه یکم دیگه بمونی ؟ من خیلی‌ دوست دارم بیشتر باهات حرف بزنم !
دختر: نمیتونم ، باید برم !
پسر: PLZzZZz یکم دیگه بمون !
دختر : نمی‌شه !! مامانم گفته اگه الان نرم بخوابم میاد پایین و سرمو میکوبه به کیبو فگئو تبخد آوعپقبسفدگ دجدو د دکسییدهد قکتو!

 

 

 

 

بدبختی یعنی اینکه بابات بهت بگه زودتر بخواب فردا صبح باید پاشی بری نون بگیری و خوشبختی یعنی مادرت بیاد بگه نمیخواد ، تو فریزر نون داریم ! :D

 

 

 

 

یکی از فانتزیام هم اینه که ازدواج کنم ، بچه دار شم ، بچم دختر باشه ،
اسمش رو بذارم گیتا ، بعد با زنم دعوا کنم . . .
.
.
.
جول و پلاسش رو که خواست جمع کنه بره خونه باباش . . .
بهش بگم هر چی می خوای ببری ببر، گیتارو با خودت نبر ! خخخخ

 

 

 

 

بقالی ( baghali ) باقالی ( baghali ) بغلی ( baghali )
تو روح اون کسی که فینگیلیش رو اختراع کرد :|

 

 

 

 

قدیما تا کسی مجبور نبود دروغ نمیگفت . . .
الان تا کسی مجبور نباشه راست نمیگه !

 

 

 

 

هموطن عزیز !
در آیین نامه‌ی راهنمایی و رانندگی ، بخش حق تقدم اشاره ای به قیمت خودروی شما نشده است !

 

 

 

 

به بعضی ها باید گفت :
یکی از شرایط ناز کردن ، ناز بودنه !

 

 

 

 

از جلوی پارک خونمون رد میشدم دیدم یه دختــــــر خارجی دپرس داره عکس میگیره !
رفتم جلو بهش گفــــــــتم : can u speak english
انگار دنیارو بهش داده بودن !
با کلی شوق و ذوق گفت : Yeeeeees , I caaaaaan
زدم رو شونــــــش گفتم :
” sorry , I can’t . . .

 

 

 

 

همه همیشه میخوان که من کوتاه بیام . . .
منم میگم باشه اما کووو تا بیام !

 

 

 

 

ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺳﺮﻩ ﺟﻠﺴﻪ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﺧﻮﺩﻣﻮ ﮐﺸﺘﻢ ﺗﺎ ﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺑﻐﻞ ﺩﺳﺘﯿﻢ ﺑﻔﻬﻤﻮﻧﻢ ﺟﻮﺍﺏ ﺳﻮﺍﻝ ﺩﻭ ﺭﻭ ﺑﮕﻮ ، ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺑﯿﺴﺖ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺗﻘﻼ ﮐﺮﺩﻥ ﺭﻭ ﯾﻪ ﺑﺮﮔﻪ ﻧﻮﺷﺖ ﻭ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﺯﯾﺮﻩ ﭘﺎﻡ !
ﺑﺎ ﻫﺰﺍﺭ ﺫﻭﻕ ﻭ ﺷﻮﻕ ﺑﺎﺯﺵ ﮐﺮﺩﻡ ﺩﯾﺪﻡ ﻧﻮﺷﺘﻪ : ﺑﻠﺪ ﻧﯿﺴﺘﻢ |:

 

 

 

 

ﺩﯾﮕﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺭﻭﺯﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﯾﻪ ﭘﺮﺍﯾﺪ ﮔﺬﺭ ﻣﻮﻗﺖ ﺑﺒﯿﻨﯿﻢﺣﺴﺮﺕ ﺑﺨﻮﺭﯾﻢ :|

 

 

 

 

یادتونه ؟
بچه ک بودیم وقتی پاکنمون کثیف میشد میکشیدیمش به دیوار یا قالی تا تمیز بشه ؟
اینو چی ؟
وقتی معلم واسه درس پرسیدن اسم بالایی یا پایینیمونو میخـوند یجورایی حس معجزه بهمون دست میداد :)

 

 

 

 

یه مقاله خوندم توش نوشته بود :
بعد از هر ۲۰ دقیقه کار با کامپیوتر،۲۰ ثانیه به یه جای دور نگاه کن !
از همینجا خدمت صاب مقاله سلام عرض میکنمو میگم :
آخه عزیز من !
من اگه میدونستم ۲۰ دقیقه دیگه کِی می‌شه ، که ۴ بار چاییم سرد نمیشد !
:|

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4383
  • کل نظرات : 182
  • افراد آنلاین : 107
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 452
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 3,354
  • باردید دیروز : 225
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 12,036
  • بازدید ماه : 12,036
  • بازدید سال : 76,034
  • بازدید کلی : 9,248,251