loading...
فانی فان | مدل آرایش 2014 | مدل مانتو 93 | مدل لباس 2014
! ra/\\/\\in ! بازدید : 487 1392/03/01 نظرات (0)

 عکس   اس ام اس عاشقانه   sms عاشقانه   sms love

اس ام اس عاشقانه – love sms

تحویل نمیگیرم…

سالی را

که بدون حضور ” تــو ” تحویل شود…

 

 عکس   اس ام اس عاشقانه   sms عاشقانه   sms love

اس ام اس عاشقانه

 عکس   اس ام اس عاشقانه   sms عاشقانه   sms love

آری!!!

چمدان کوچکت دیگر جای نداشت
و گرنه
خوابهایت راهم مى بردى…

 عکس   اس ام اس عاشقانه   sms عاشقانه   sms love

اس ام اس عاشقانه

 عکس   اس ام اس عاشقانه   sms عاشقانه   sms love

تو تکرارنشدنی ترین اتفاق زندگی من بودی…و عاشقانه ترین آن…

 عکس   اس ام اس عاشقانه   sms عاشقانه   sms love

اس ام اس عاشقانه

 عکس   اس ام اس عاشقانه   sms عاشقانه   sms love

غمگینم!

وقتی تمام جفتهای دنیا ، تنهایی ام را به رخم میکشند
حتی جورابهایم!!!

 عکس   اس ام اس عاشقانه   sms عاشقانه   sms love

اس ام اس عاشقانه

 عکس   اس ام اس عاشقانه   sms عاشقانه   sms love

میدونى بهشت کجاست؟
یه فضایى چند وجب در چند وجب!
بین بازوهاى کسى که دوستش دارى…

 عکس   اس ام اس عاشقانه   sms عاشقانه   sms love

اس ام اس عاشقانه

 عکس   اس ام اس عاشقانه   sms عاشقانه   sms love

همیشه بهت میگفتم دلم میخواد خوشحالت کنم ,

چه کنم که حالا دلیل خوشحالیت…
نبودنه منه!!!

 عکس   اس ام اس عاشقانه   sms عاشقانه   sms love

اس ام اس عاشقانه

 عکس   اس ام اس عاشقانه   sms عاشقانه   sms love

سیگار بهانه است…
و من باز عمیق تر پک میزنم…
تا خاکستر کنم،روزهاى بر باد رفته ام را…

 عکس   اس ام اس عاشقانه   sms عاشقانه   sms love

اس ام اس عاشقانه

 عکس   اس ام اس عاشقانه   sms عاشقانه   sms love

روزى بودنم آرزو میشود…
اما من دیگرنیستم.
آن روز، جاى من خوب است و حال تو خراب…
و به گمانم آن روز نزدیک است…

 عکس   اس ام اس عاشقانه   sms عاشقانه   sms love

اس ام اس عاشقانه

 عکس   اس ام اس عاشقانه   sms عاشقانه   sms love

دل تنگم…
دل تنگ آن روزها، که نمیدانم محبتهایش توهم من بود!!
یا ترحم او؟؟!

 عکس   اس ام اس عاشقانه   sms عاشقانه   sms love

اس ام اس عاشقانه

 عکس   اس ام اس عاشقانه   sms عاشقانه   sms love

اینجای آهنگ حمید عسکری رو خیلی دوست دارم
وااااى…
چه دردى داره دلتنگى،
یه لحظه عاشقى اماااااا…
براش یک عمر میجنگى!

 عکس   اس ام اس عاشقانه   sms عاشقانه   sms love

اس ام اس عاشقانه

 عکس   اس ام اس عاشقانه   sms عاشقانه   sms love

آرزوى من برایت این است…

تنها نشوى

 عکس   اس ام اس عاشقانه   sms عاشقانه   sms love

اس ام اس عاشقانه

 عکس   اس ام اس عاشقانه   sms عاشقانه   sms love

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4383
  • کل نظرات : 182
  • افراد آنلاین : 62
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 429
  • آی پی دیروز : 160
  • بازدید امروز : 1,413
  • باردید دیروز : 6,063
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 8,212
  • بازدید ماه : 8,212
  • بازدید سال : 72,210
  • بازدید کلی : 9,244,427