loading...
فانی فان | مدل آرایش 2014 | مدل مانتو 93 | مدل لباس 2014
! ra/\\/\\in ! بازدید : 450 1392/01/12 نظرات (0)

اس ام اس خنده دار سیزده بدر ۹۲

اس ام اس خنده دار سیزده بدر ۹۲

غضنفر زنش سبزه بوده، سیزده به در میندازتش بیرون !

::::

امسال سیزده بدر گره ها رو به نیت من گره نزن
من قصد ازدواج ندارم !

::::

به غضنفر میگن یه جمله در مورد سیزده بدر بگو. میگه ما از زحمات همه ی عوامل تشکر میکنیم که باز هم در یک حرکت نمادین سعی در زنده نگاه داشتن یاد امام ۱۳ ام دارند…!!!

::::

از غضنفر می پرسن روز ۱۲ فروردین چه روزیه ؟ میگه : روزی که می ریم جا می گیریم برای سیزده به در!

::::

جون هرکی میپرستی پاشو بریم بیرون
خواهش میکنم
آخه پارسال خونه نشستی چه خیری دیدی؟
پارسال نحسی سیزده گرفتت گوسفند شدی… امسال گوساله نشی شانس آوردیم!

::::

تو رو خدا فردا جایی قرار نداز میخوام سیزده رو فقط با تو باشم
آخه با بدون تو اصلا صفا نداره
اینم از دروغ سیزده من

::::

با تبریک سال نو خدمت مجردهای گرامی!
دستگاه “سبزه گره زنی” با قابلیت ۳۰۰ گره در ثانیه
پیش فروش می شود

::::

دلم واسه سیزده بدر میسوزه….
میدونی چرا؟؟؟
همه بهش میگن نحس!
بیچاره ها خبر ندارن که تو دست ۱۳ بدر رو از پشت بستی

::::

میخواستم بهت بگم مثل سبزه ی عید میمونی
دیدم حرف بیراهیه….
.
آخه این ۱۳ روز انقدر خوردی که یه گاو کامل شدی

::::

حیف نون بعد از سیزده بدر زنش رو می ندازه بیرون
برادر زنش میاد میگه : چرا خواهرمو پرت کردی بیرون ؟!
حیف نون می گه : خواهرت سبزه ننم گفته بعد سیزده سبزه تو خونه بمونه نحسی میاره !

::::

اگه قرار باشه دروغ سیزده رو در مورد یکی از خصوصیات اخلاقی من بگی چی میگی؟
.
قبل از اینکه برای یکی دیگه بفرستی جواب منو بده

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4383
  • کل نظرات : 182
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 376
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 3,153
  • باردید دیروز : 225
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 11,835
  • بازدید ماه : 11,835
  • بازدید سال : 75,833
  • بازدید کلی : 9,248,050